Wednesday, July 19, 2006

Merit!

I started a Management Course with the OUBS a few months ago. Say I needed a personal challenge. I will go through 4 modules of 3 months each. I handed out the final exam of my first module early July, hence my lack of postings when I started this blog. Well, Ladies and Gentlemen: I got a Merit Grade!!! Which is great news, I can now go on holiday with a peaceful mind before starting the second module.

J'ai commencé il y a quelques mois un cours de Management par correspondance. Disons que j'avais besoin d'un 'challenge' personnel. Le cours se compose de 4 modules de 3 mois chacun. J'ai rendu l'examen final du premier module début juillet, d'où mon manque de messages (et de traduction en français) quand j'ai commencé ce blog. Et bien Mesdames et Messieurs, j'ai reçu Mention Bien ! C'est une excellente nouvelle et je peux maintenant partir en vacances l'esprit tranquile, avant d'entamer le second module.

No comments: