Tuesday, August 08, 2006

Vienna

Back from Vienna where I was for work for a couple of days to visit a customer. And actually managed to see some parts of the city this time, if only briefly given the pouring rain we had during the whole time! The city seems lovely though and the architecture very rich. I hope to be able to see more next time. I came back with an umbrella, which is handy given that I forgot mine in the cinema a few weeks/months (?) ago.

De retour de Vienne où j'ai passé deux jours pour affaires. Et même que cette fois-ci j'ai réussi à voir quelques quartiers de la ville, même brièvement à cause de la pluie qui n'a cessé durant tout le séjour. La ville semble superbe et son architecture a l'air très riche. J'espère pouvoir en voir plus la prochaine fois. Je reviens avec un bon parapluie, ce qui est excellent vu que j'ai oublié le mien dans une salle de cinéma il a de cela quelques semaines/mois (?) !

No comments: